Tim Promotion - Словник термінів по інтернет-рекламі





Вся надана на цьому сервері інформація зібрана нами з різних джерел. Якщо Вам здається, що публікація якихось документів порушує чиї-небудь авторські права, повідомте нас про це.

Advertiser (рекламодавець): Фізична, юридична чи віртуальна особа, що розміщає за плату свою рекламу (у нашому випадку банер ) на web-сайті видавця . Рекламодавець має свій (чи не зовсім) web-сайт, на який веде посилання з розташовуваного баннера.

Banner (банер, фантик): Графічний файл ( GIF , JPG ), Що поміщається на web-сторінку і має гіперпосилання на іншу (рекламовану) сторінку. Як правило, має прямокутну форму. Для забезпечення швидкого завантаження баннера, системи показів баннерів звичайно накладають на нього обмеження за розміром (наприклад не більше 15 Кілобайт). Так що зробити барвистий, анімований банер, та й ще укластися в жорсткі вимоги за розміром файлу часто буває непростим завданням.

Найпоширеніший розмір баннерів 468 на 60 пікселів, хоча крім цього існує неабияка кількість баннерів інших розмірів. Поки офіційні стандарти на розміри баннерів не прийняті, але вже давно існують рекомендації, яких варто дотримуватися (докладніше тут ).

Banner Advertising (банерна реклама): Найефективніший спосіб розкручування (збільшення відвідуваності ) web-сайту , А також потужний інструмент для створення / поліпшення іміджу компанії - продукції - послуг і т.д.
Більш докладно про це написано тут .

Branding (іміджева реклама): При іміджевій рекламі за допомогою баннерів, рекламодавець ставить метою залучення на свій сайт якомога більшої кількості відвідувачів, тобто створення / поліпшення свого іміджу серед користувачів мережі. Тут важливий не стільки відгук банера, скільки його здатність запам'ятовуватися і поліпшувати імідж рекламодавця.
Більш докладно про це написано тут .

Banner Exchange Services (системи обміну показами банерів): Спеціальні системи, які роблять взаємообмін показами банерів між своїми учасниками. За свої послуги зазвичай беруть певний відсоток від показів. наприклад, Reklama.ru покаже 85 Ваших банерів на сторінках інших учасників, якщо Ви покажете 100 чужих банерів.
Список і мої коментарі по російським службам обміну банерів ви можете подивитися тут .

Burn out of a banner (згоряння баннера): У міру показу баннера у визначеної банерній системі або на певному веб-сайті збільшується ймовірність того, що він буде показаний тому самому користувачу кілька разів. А це, в свою чергу, призводить до падіння відгуку банера.

Час, за який баннер "згорить", залежить від інтенсивності його показу і від того, наскільки широкій аудиторії він демонструється (при однаковій інтенсивності показів баннер, що крутиться на великій кількості різних web-сторінок, згорить не так швидко). Згоряння баннера залежить від двох параметрів - Site Reach і Site Frequency (Дані терміни застосовні не тільки до веб-сайтам, а й до баннерним систем). Тематика і дизайн баннера не роблять впливу на швидкість його "згоряння".

Cached banner (кешування банерів): Часто користувач бачить баннер у кілька разів частіше, ніж фіксується в системі. Справа в тому, що банер може бути закешируваний браузером користувача, і наступна його завантаження відбудеться не з сервера, а безпосередньо з локального диска користувача. І, відповідно, система не буде знати про черговий показ баннера.

Крім кешування браузером є варіант, що баннер буде закешируваний, наприклад, на проксі-сервері провайдера. І в цьому випадку система не зафіксує показ.
Кешування, з одного боку, значно знімає завантаження каналів Інтернет, дозволяє не ганяти знову і знову, наприклад, здоровий графічний файл з Америки, а просто завантажити його з проксі-сервера свого провайдера або ще швидше з кеша Вашого браузера, а з іншого боку, часто кешування робить статистику відвідування сторінок, статистику показів банера і т.д. не настільки точною, як хотілося б.

Click-Through (натискання, клік): Якщо на очі користувачеві попадеться банер і він його зацікавить, користувач клацає на нього мишею. Користувач так само може натиснути на банер від нудьги чи випадково. Після цього, його браузер починає завантажувати сторінку, яку рекламує цей баннер. Вся ця трансакція і називається клік.

Cookies (куки, печиво): - невеликий шматочок даних, якими веб-сервер позначає Ваш браузер при його відвідуванні. При наступному візиті сервер буде знати, що Ви вже тут були і, наприклад, не стане показувати Вам той же баннер, що показував у минулий раз. У більш витончених системах за допомогою cookies-технології можливо вивчити пристрасті відвідувача і при кожному візиті показувати йому відповідну рекламу.

На жаль, деякі користувачі безпідставно бояться cookies і відключають дану опцію у своїх браузерах.

CPM : Вартість за тисячу показів банерів. У російській мережі у серверів, що продають покази банерів, CPM коливається від 2 до 50 доларів.

CPS (cost per sale): Вартість одного продажу. Зробимо нехитрі розрахунки. нехай CPM становить для Вас 15 $. CTR використовуваного банера 3%. Відомо, що 1 з 50 відвідувачів вашого сервера здійснює покупку. Прибуток від продажу складає 20 $:
- за 150 доларів маємо 10 000 * 3% = 300 відвідувачів.
- куплять Ваш товар 300/50 = 6 відвідувачів.
- Ви заробите 6 * 20 = 120 $.
Отже, Ви заробили 120 $, витративши 150 $. Насправді все не так погано! Частина користувачів, які зробили покупку, повернуться до Вас через деякий час зробити нову, хтось розповість про Ваші послуги друзям ...
В результаті, вкладені гроші принесуть прибуток.

CPV : Вартість за відвідувача. Крім продажу показів банерів, існує практика, коли розрахунок ведеться за кількість відвідувачів, що потрапили на сайт рекламодавця через баннер. Вiзит зараховується людина, клікнушій на баннер (хоча насправді користувач може натиснути на кнопку back свого браузера до того, як рекламована сторінка завантажиться). Вартість одна кліка (CPV) у середньому становить 10 - 12 центів. тут Ви можете дізнатися, в яких випадках вигідно купувати покази, а в яких кліки.

CTR (click / through ratio, відгук баннера): Найважливішою характеристикою баннера є ставлення числа кліків на баннер до його показів. Так, якщо Ваш банер був показаний на якій-небудь сторінці 1000 разів, а натиснули на нього і, відповідно, потрапили на ваш сайт 50 чоловік, то відгук такого баннера дорівнює 5%.
За статистикою середній відгук ( "click / through ratio") у баннерів, використовуваних у WWW - 2,11%.
тут Ви знайдете поради, як самому створити банер з високим відгуком.

Flat Fee Advertising : Розміщення банера без урахування кількості показів і натискань . багато web-сайти прагнуть розмістити баннер рекламодавця на одній або декількох своїх сторінках, стягуючи за це фіксовану плату на місяць. Плата залежить від відвідуваності сторінок і (або) їх спрямованості (при вузьконаправленої рекламі ).

Gif : Найпоширеніший графічний формат в Інтернеті. Найбільш популярний для створення банерів, так як дозволяє робити анімацію, прозорі області, черезрядкове завантаження.

Даний формат має хороший алгоритм стиснення і дозволяє робити досить компактну графіку, що дуже важливо, тому що зазвичай на баннери накладаються суворі обмеження за розміром файлу (наприклад, до 15 кілобайт). Формат обмежений використанням 256 квітів.
Для банерів, що містять фотозображення, плавні переходи кольорів, іноді буває целеособразно використовувати інший графічний формат - Jpg .

Hit (хіт): Завантаження будь-якого елемента (html-документа, графічного файлу, java-аплету і т.д.) користувачем. Наприклад, якщо на вашій сторінці присутній 15 графічних елементів, то при її завантаженні лог-файл сервера зареєструє 16 хітів (15 малюнків і 1 html документ).

Якщо в мережі Ви зустрінете заяву типу "наш сервер має 100 000 хітів в місяць", на Вас просто намагаються справити враження. реальне число відвідувань такого сервера буде в десятки разів менше.

Home Page (головна сторінка, початкова сторінка): Всупереч прямому перекладу з англійської це не домашня (персональна) сторінка Петі Іванова, а початкова сторінка web-сайту . Як правило, посилання робляться саме на головну сторінку web-сайту, тому кількість відвідувань на цій сторінці звичайно набагато більше, ніж на будь-який інший. По головній сторінці (обличчю web-сайту) відвідувач отримує уявлення про те, куди він потрапив, і що він може побачити на інших сторінках сайту (хоча іноді буває, що головна сторінка є першою і єдиною).

Impression (показ, exposures): Демонстрація банера користувачеві.
Насправді система вважає, що показ був здійснений, якщо браузер користувача завантажив баннер, а сам користувач може його так і не побачити. Така ситуація можлива, якщо баннер завантажується наприкінці сторінки, а користувач піде з неї, чи не прокрутивши її до кінця. Тому, якщо це можливо, домовляйтеся, щоб Ваш банер демонструвався на початку сторінки, а не в кінці.
Можлива і зворотна ситуація, коли користувач побачив баннер більшу кількість разів, ніж показала система (браузер може закеширувати банер після його першого завантаження і показати ще раз уже на іншій сторінці без звертання до сервера).

Jpg : Другий за популярністю (після Gif ) Формат графічних файлів в Інтернеті. Хоч Jpg не дозволяє використовувати анімацію і прозорість, але є хорошим вибором для фотографічних зображень. Jpg добре стискується і на відміну від Gif не обмежений 256 кольорами, а дозволяє використовувати до 16 мільйонів квітів.

Publisher (видавець): Web-сторінка, що показує за певну плату (або інші блага) рекламу рекламодавця (в нашому випадку банери з посиланням на сайт рекламодавця).

Site Frequency (частота відвідування сторінки): Усереднена величина, яка вказує, як часто відвідувачі повертаються на веб-сайт, що цілком характерно для сайтів з регулярно обновляється.

Чим вище частота відвідування, тим швидше будуть згоряти банери, тому що в цьому випадку висока імовірність показу баннера тим самим відвідувачам кілька разів.

Site Reach (розмір аудиторії сайту): Кількість унікальних відвідувачів, що побували на сайті за певну кількість часу. Якщо веб-сайт регулярно оновлюється, то у нього є гарний шанс знайти постійних відвідувачів (постійну аудиторію), що відвідують веб-сайт з певною частотою ( Site Frequency ). Чим більше розмір аудиторії, тим повільніше будуть згоряти банери, що демонструються на даному сайті.

Targeting (вузьконаправлена реклама): Показ рекламного банера тільки визначеному колу користувачів (цільової аудиторії), найбільш цікавому для рекламодавця . Наприклад, великі пошукові системи, що продають покази баннерів по запитах користувача, визначають область його пошуку і показують йому баннери, подібні по тематиці. Рекламодавці прагнуть купувати покази баннерів саме на вузько тематичних сайтах (чи розділах сайтів), де переважна частина відвідувачів цікавиться заданим типом продукції / послуг.
Такий вид реклами найбільш ефективний, хоча і дорожчий.

Traffic (відвідуваність): Кількість відвідувачів web-сайту (або його певної сторінки) за одиницю часу (день, місяць і т.д.). Деякі вкладають у поняття трафіку НЕ кількість відвідувачів, а кількість хітів за одиницю часу.

Visit and Visitor (відвідування і відвідувач): Можливо, Ви помітили, що на багатьох сторінках висять лічильники, що показують кількість відвідувань. Зазвичай, якщо один і той же користувач заходить на одну і ту саму сторінку кілька разів протягом короткого періоду часу (наприклад, протягом менш ніж 30 хвилин), то це буде вважатися як одне відвідування. Кожен тип лічильника по-своєму трактує у відвідувачів. Є лічильники більш "суворі", є менш. Наприклад, на моїй головній сторінці стоять два лічильника: один мій постачальник послуг "Зенона" , другий RamblerTop100 . Рамблеровський лічильник показує відсотків на 25 відвідувачів більше.

Web-page (вебсторінка, сторінка): Складова частина web-сайту . Фізично уявляє собою HTML-файл. Може містити текст, зображення, JAVA аплети та інші веб-елеметов. Сторінка може бути статична чи динамічно згенерувала. У разі використання фреймів кожен фрейм вважається як окрема сторінка.

Web-Site (веб-сайт, сайт, сервер): Сукупність web-сторінок, об'єднаних за змістом, навігаційно і фізично знаходяться на одному сервері.